Det kommer alltid störa någon

Ni anar inte hur mycket energi jag får genom er pepp kompisar. Att få sms, mail, lajks och samtal från vänner och någon man inte ens känner betyder så otroligt mycket när man kämpar så här. Jag har verkligen tagit mig an en utmaning som jag tycker är så häftig och jag känner ingen personligen i mitt umgänge som gjort detta. Jag är övertygad om att det kommer gå vägen med en sjuhelvetes jävla vilja och målmedvetenhet, det är inte Mount Everest jag ska bestiga liksom. Men det är ingen lek kan jag lova. Vasaloppet är en sträcka på 9mil. 9 MIL!! Det är långt.
Vet ni att man bränner mellan 8000-10000 kalorier under ett lopp(!!) wow

Det är sjukt roligt och träna inför detta och roligt och ser hur kroppen hela tiden förändras. Så muskulös som jag är nu har jag aldrig varit tidigare och jag har svårt och få på mig mina kläder men gillar det, då det finns en anledning. Känner mig stark och redo, trots att snön är borta och jag inte får träna i spåret. Men gymet finns där så det är bara och kämpa på!

Men åter till peppen. Jag blir så glad och rörd av alla fina ord, jag hoppas ni förstår det. Det ger mig så mycket och jag vill liksom kämpa lite mer.

Jag postar mycket om träning på instagram och Facebook och jag förstår att det retar många, men jag måste skita i det. Jag får helt enkelt hoppas att den som stör sig plockar bort mig så dom slipper se skiten. Jag kommer inte sluta då det är en del av min uppladdning att få hjälp av alla er. Lite som cyklister när dom cyklar i klunga, och får draghjälp av varandra. Precis så känner jag då jag får er pepp.

Så till alla er som ändå är här, säg gärna hej eller klicka bara på
GILLA knappen (facebook ikonen) nedanför. Då blir jag glad och vill kämpa ännu hårdare.

Tack för att NI finns

20130130-203831.jpg

One thought on “Det kommer alltid störa någon

  1. Camilla says:

    Hejja Hejja!

Leave a comment